Откриване на Процедура по провеждането на публичен търг с тайно наддаване за отдаване под наем на земеделски земи с начин на трайно ползване „ниви“ и „изоставени ниви“ за срок от 10 /десет/ стопански години, считано от 01.10.2024 г.

ОБЩИНА ГОДЕЧ
2240 гр.Годеч, пл. “Свобода” №1, Тел.: 072922300, Факс: 072923513
е-mail: Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.; Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.; www.godech.bg

З А П О В Е Д № РД-355
гр. Годеч 13.09.2024 г.

      На основание чл. 44, ал. 2 от Закона за местното самоуправление и местната администрация, чл. 14, ал. 1 и ал. 2 от Закона за общинската собственост, чл. 24а, ал. 5 от Закона за собствеността и ползването на земеделските земи, чл. 65, ал. 1, във връзка с чл. 20, ал. 1 и чл. 100, ал. 1 от Наредба № 8 от 25.06.2020 г. за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество на територията на Община Годеч и в изпълнение на Решение № 81 от 29.08.2024 г. на Общински съвет – Годеч

О Т К Р И В А М

I. Процедура по провеждането на публичен търг с тайно наддаване за отдаване под наем на поземлени имоти – частна общинска собственост, представляващи земеделски земи с начин на трайно ползване „ниви“ и „изоставени ниви“
за срок от 10 /десет/ стопански години, считано от 01.10.2024 г.
1. Описание на имотите предмет на търга: общински поземлени имоти, с начин на трайно ползване „ниви“ и „изоставени ниви“, съгласно Приложение №1 от Решение №81 от 29.08.2024 г. на Общински съвет-Годеч, както следва:  ---  вижте ТУК  --- 
2. Вид на процедурата: публичен търг с тайно наддаване.
3. Начална тръжна цена за имотите предмет на търга, съгласно т. 2 от Решение № 81 от 29.08.2024 г. на Общински съвет-Годеч – 20,00 лв. /декар.
4. Стъпка за наддаване – 1,00 лв. / един лев и нула стотинки/.
5. Депозит за участие в търга за всеки отделен имот се определя, съгласно горепосочената таблица /колона №10/, внесени в касата на Община Годеч или по банкова сметка на Община Годеч, както следва: IBAN:BG69UNCR96603372027219, BIC:UNCRBGSF, Банка: UNICREDIT BULBANK. Краен срок за внасяне на депозита: до 16:30 часа на 17.10.2024 г.
6. Тръжната документация се закупува от касата на Община Годеч – гр. Годеч, пл.”Свобода” № 1, на стойност 24.00 /двадесет и четири/ лв. с включен ДДС.
7. Срок за закупуване на тръжната документация: от 30.09.2024 г. до 17.10.2024 г.
8. Срок за подаване на заявлението за участие в търга: от 30.09.2024 г. до 16,30 ч. на 17.10.2024 г. в деловодството на Община Годеч.
9. Условия и срок за извършване на огледи на обекта на търга: заинтересованите лица извършват оглед на имотите на място до деня преди провеждането на публичния търг включително.
10. Дата, място и час на провеждане на търга: 18.10.2024 г. от 14.00 часа в заседателна зала, находяща се на втори етаж в сградата на Община Годеч- гр.Годеч, пл.”Свобода” №1.

II. Утвърждавам тръжна документация, съдържаща условията за провеждане на публичния търг с тайно наддаване за отдаване под наем на имоти - частна общинска собственост, описани в т. 1 от настоящата заповед.

III. След влизане в сила на настоящата заповед да се изготви обява, съгласно чл. 67, ал.1 от Наредба № 8 от 25.06.2020 г. за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество на територията на Община Годеч.

IV. Със спечелилите търга участници да бъдат сключени договори за наем със срок от десет стопански години, считано от 01.10.2024 г., съгласно т. 3 от Решение №81 от 29.08.2024 г. на Общински съвет-Годеч
V. Заплащането на годишните наемни цени от спечелилите участници по сключените договори да се извършва, както следва:

- За 1-та стопанска година от договора 2024/2025 г. - непосредствено при сключване на договора за наем;
- За 2-та стопанска година от договора 2025/2026 - до 1-ви октомври 2025 г.;
- За 3-та стопанска година от договора 2026/2027- до 1-ви октомври 2026 г.;
- За 4-та стопанска година от договора 2027/2028- до 1-ви октомври 2027 г.;
- За 5-та стопанска година от договора 2028/2029- до 1-ви октомври 2028 г.;
- За 6-та стопанска година от договора 2029/2030- до 1-ви октомври 2029 г;
- За 7-та стопанска година от договора 2030/2031- до 1-ви октомври 2030 г;
- За 8-та стопанска година от договора 2031/2032- до 1-ви октомври 2031 г;
- За 9-та стопанска година от договора 2032/2033- до 1-ви октомври 2032 г;
- За 10-та стопанска година от договора 2033/2034- до 1-ви октомври 2033 г.

Възлагам упражняването на контрол по изпълнението на настоящата заповед на инж. Ангел Ангелов-Директор на Дирекция ТУЕП в Община Годеч.

Заповедта да се публикува на официалната интернет страница на Община Годеч.

Заповедта може да бъде обжалвана по реда на Административнопроцесуалния кодекс.

НАДЯ СОТИРОВА
ЗАМЕСТНИК-КМЕТ НА ОБЩИНА ГОДЕЧ
/Оправомощена със Заповед № РД-13 от 18.01.2024 г. на Кмета на Община Годеч/

-----------------------------------------------
Заповед № РД-355 -- изтеглете ТУК
Приложение 1 към заповед № РД-355 -- изтеглете ТУК

=============================================