З А П О В Е Д № 425 -- Откриване на процедура по провеждането на публичен търг с тайно наддаване за продажба на недвижим имот - УПИ I-За общежитие, площ 3 890 кв.м, заедно с триетажна сграда-общежитие със ЗП 750 кв.м. - гр. Годеч

ОБЩИНА  ГОДЕЧ
2240  гр.Годеч,  пл. “Свобода” №1, Тел.: 072922300, Факс: 072923513
е-mail: Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.; Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.; www.godech.bg

З А П О В Е Д  № 425
гр. Годеч, 26.10.2021 г.

 На основание чл. 44, ал. 2 от Закона за местното самоуправление и местната администрация, чл. 35, ал. 1 от Закона за общинската собственост и чл. 65, ал. 1 във връзка с чл. 40, ал. 1 и чл. 62, ал. 1, т. 1 от Наредба № 8 от 25.06.2020 г. за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество на територията на Община Годеч и в изпълнение на Решение № 75/29.07.2021 г. на Общински съвет – Годеч 
О Т К Р И В А М
I.Процедура по провеждането на публичен търг с тайно наддаване за продажба на недвижим имот – частна общинска собственост,
 1. Описание на имота предмет на търга: Недвижим имот-частна общинска собственост, представляващ УПИ /парцел/ I-За общежитие, целият с площ от 3 890 /три хиляди осемстотин и деветдесет/ кв.м, заедно с построената в имота триетажна масивна железобетонна сграда-общежитие със ЗП 750 кв.м. и полуподземен етаж със ЗП от 750 кв.м, построена през 1964 г., находяща се в кв. 37 по действащия регулационен план на гр. Годеч.
2. Вид на процедурата: публичен търг с тайно наддаване.
3. Начална тръжна цена за имота – 401 000,00 лв. /четиристотин и една хиляди лева и нула ст./ с включен ДДС, съгласно Решение № 75/ 29.07.2021 г. на Общински съвет – Годеч, формирана както следва:
- 260 600.00 лв. за триетажна масивна железобетонна сграда-общежитие със ЗП 750 кв.м и полуподземен етаж със ЗП от 750 кв.м, построена през 1964 г.
 и
- 140 400.00 лв. с вкл. ДДС за 3890 кв.м.  урегулиран поземлен имот.
4. Стъпка за наддаване – 600.00 лв. /шестстотин лева и нула ст./
5. Депозит за участие в търга – 42 000.00 лв. /четиридесет и две хиляди лева и нула ст./  внесени по банкова сметка на Община Годеч, както следва:
IBAN: BG69UNCR96603372027219
BIC: UNCRBGSF
БАНКА: UNICREDIT BULBANK
Краен срок за внасяне на депозита: до 17:00 часа на 30.11.2021 г.
6. Тръжната документация е на стойност 20.00 лв. /двадесет лева и нула ст./ без включен ДДС и се закупува от касата на Община Годеч – гр. Годеч, пл. ”Свобода” № 1, всеки работен ден от 08:30 до 17:00 часа.
7. Срок за закупуване на тръжната документация: до 17:00 ч. на 30.11.2021 г.
8. Срок за подаване на заявлението за участие в търга: до 17.00 часа на 30.11.2021 г. в деловодството на Община Годеч.
9. Условия и срок за извършване на огледи на обекта на търга: оглед на имота се извършва всеки работен ден от 13:00 до 16:00 часа  заедно с представител на общинската администрация до деня преди провеждането на публичния търг включително.
10.  Дата, място и час на провеждане на търга: на 01.12.2021г. от 12.00 часа в заседателна зала, находяща се на втори етаж в сградата на Община Годеч - гр. Годеч, пл. ”Свобода” №1.

II. Утвърждавам тръжна документация, съдържаща условията за провеждане на публичния търг с тайно наддаване за продажба на недвижим имот - частна общинска собственост, описан в раздел I, т. 1 от настоящата заповед.
В 7 /седем/ дневен срок от влизане в сила на настоящата заповед съгласно чл. 67, ал. 1 и ал. 2 от Наредба № 8 от 25.06.2020 г. за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество на територията на Община Годеч да се изготви обява, която да се постави на видно място в сградата на Община Годеч и да се публикува на интернет страницата на Община Годеч.

Възлагам упражняването на контрол върху изпълнението на настоящата Заповед на г-жа Надя Сотирова - зам.-кмет на Община Годеч

Настоящата Заповед подлежи на обжалване в 14-дневен срок по реда на АПК пред Административен съд - София област.
 
РАДОСЛАВ АСЕНОВ
КМЕТ НА ОБЩИНА ГОДЕЧ
=======================================