ОБЩИНСКА АДМИНИСТРАЦИЯ
ГОДЕЧ

О Б Я В А
Община Годеч, гр. Годеч - пл. ”Свобода” № 1

    В изпълнение на  Решения № 78/28.08.2019 г. и № 91/13.09.2019 г. на Общински съвет Годеч и Заповед № 416/11.10.2019 г. на ВрИД Кмета на Община Годеч и на основание чл. 64, ал.1 от Наредба № 8 от 31.01.2017 г.  на Общински съвет за реда, придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество на територията на Община Годеч,
                                     О Б Я В Я В А М:
    Публичен търг с тайно наддаване за продажба на недвижим имот – частна общинска собственост, представляващ УПИ / парцел / VI– за обществено обслужване, целият с площ от 540 /петстотин и четирдесет/ кв.м, находящ се в кв.4 по плана на с. Бърля, общ. Годеч, обл. Софийска, със следните условия:
 Условия на търга:
1. Начална тръжна цена за имота –3 200 /три хиляди и двеста/ лева без включен ДДС, съгласно Решение № 91/13.09.2019 г. на Общински съвет – Годеч.
2. Стъпка за наддаване – 100.00 /сто/ лева без включен ДДС.
3. Депозит за участие в търга – 320.00 /триста и двадесет/ лева, внесени в касата на Община Годеч в срок  до 17.00 часа на 29.10.2019г.
4. Тръжната документация се закупува в касата на Община Годеч – 20.00 /двадесет/ лева без включен ДДС.
5. Оглед на имота се извършва всеки работен ден от 13.00 до 16.00 часа, след закупуване на тръжната документация и представяне на съответен документ, заедно с представител на общинската администрация до 29.10.2019 г. включително.
6. Начална дата за закупуване на тръжната документация и внасяне на депозита е 14.10.2019г.
7. Краен срок за внасяне на тръжната документация – до 17.00 часа на 29.10.2019г. в деловодството на Община Годеч.
8. Провеждане на търга: на 30.10.2019 г. от 11.00 часа в голямата заседателна зала на втори етаж в сградата на Община Годеч.

За допълнителна информация: Община Годеч, гр. Годеч – пл.” Свобода ” 1, тел. 0729/222-86

З А П О В Е Д  № 408
гр. Годеч 09.10.2019 год.

    Като взех предвид Заявление с вх. № 69-00-219/09.08.2019г, образувано по искане на А1 България ЕАД, в изпълнение на Решение № 80 от Протокол № 6/28.08.2019г. на Общински съвет-Годеч, на основание, чл. 44, ал. 2 от Закона за местното самоуправление и местната администрация, чл. 14, ал.7 от ЗОС, чл. 19, ал. 1 и чл. 30, ал. 1, т. 1 и ал. 5 от Закона за електронни съобщителни мрежи и физическа инфраструктура
                                        З А П О В Я Д В А М :
  I. Да се отдаде под наем част от недвижим имот-публична общинска собственост, представляващ площ от 12 /дванадесет/ кв.м. от поземлен имот с  идентификатор 18037.5.282, находящ се в землището на с.Губеш, община Годеч за разполагане на телекомуникационни съоръжения на „ А1България ” ЕАД, за срок от 5 /пет/ години.
  II. Месечната наемна цена е в размер на 120.00 (сто и двадесет лева) лв. без включен ДДС.Наемната цена се заплаща за всеки месец до 10то число на текущия месец.
  III.Възлагам на инж. Ангел Ангелов- Директор на дирекция ТУЕП организацията по изготвянето на договор за отдаване под наем на имота описан в т. I от настоящата заповед и уведомяването на заинтересованите лица.
  IV. Предоставеният имот може да се използва само по предназначението по т.1 от настоящата заповед.
  V. Предоставеният имот не може да бъде преотстъпван или отдаван под наем на трети лица.  

  Настоящата заповед да се обяви на информационното табло пред сградата на общината и да се публикува на интернет страницата на Община Годеч – www.godech.bg.
Настоящата заповед да се сведе до знанието на инж. Ангел Ангелов за изпълнение. 
Контрол по изпълнението на настоящата заповед ще упражнявам лично.
Заповедта може да се обжалва по реда на АПК в 14-дневен срок, считано от датата на получаването й.

НАДЯ СОТИРОВА
ВрИД КМЕТ НА ОБЩИНА ГОДЕЧ

З А П О В Е Д   № 402
гр.Годеч 07.10.2019г.

На основание чл. 44, ал. 2 от ЗМСМА, чл. 34, ал. 4, чл. 35, ал. 3 и ал.6 от ЗОС и във връзка с чл. 38, чл.43 от  Наредба № 8 на Общински съвет за реда, придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество на територията на Община Годеч, в изпълнение на Решение с № 59 от Протокол № 5/21.06.2019г. и Решение № 77 от Протокол № 6/28.08.2019г. на ОбС-гр.Годеч и Заявление с вх. № 94-Г-54/24.10.2018г. от Г......... А.........М.........
Н А Р Е Ж Д А М  :
    Община Годеч да продаде недвижим имот, частна общинска собственост, представляващ УПИ / парцел / XXII-33, целият с площ от 840 / осемстотин и четиридесет / кв.м. / без построените в имота сгради / находящ се в кв. 2 по плана на с. Гинци, община Годеч, област Софийска, без търг или конкурс на Г##### А###### М###### с ЕГН ##########, от с.Чепинци, община Нови Искър, ул.”##### #######” № ##, собственик на законно построената сграда съгласно Нотариален акт № 18, том ##, рег. № ####, дело № ### от ######г., вписан на 18.10.2018г.
Имотът е актуван с АЧОС № 2179/16.04.2019г.

Вижте ТУК:

==========================

З А П О В Е Д  № 401
гр. Годеч, 07.10.2019 г.

    След като утвърдих протокола от проведения на 22 август 2019 г. публичен търг с тайно наддаване за отдаване под наем на имоти-частна общинска собственост, представляващи земеделски земи от общинския поземлен фонд с начин на трайно ползване „нива”, „изоставена орна земя” и „друг вид имот без определено стопанско предназначение, съгласно чл. 24а, ал. 5 от Закона за собствеността и ползването на земеделските земи, на основание чл. 44, ал. 2 от Закона за местното самоуправление и местната администрация, чл.14, ал. 1 и ал. 2 от Закона за общинската собственост във връзка с чл. 24а, ал. 5 от ЗСПЗЗ, Наредба №8 от 31.01.2017 г. за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество и в изпълнение на Решение № 57/21.06.2019 г.  на Общински съвет – Годеч, Заповед 287/29.07.2019 г. на зам.-кмета на Община Годеч за провеждането на търга и Заявление  №94-Х-27/04.10.2019 г. за отказ,
                  Н А Р Е Ж Д А М:
       Да се сключи договор за наем на имот-общинска собственост с начин на трайно ползване „нива”, посочен в таблицата по-долу в настоящата заповед с участника, класиран на второ място- „Био Оранжерия” ЕООД, ЕИК 205474050

Вижте ТУК:

=====================================================

О Б Я В А

         В изпълнение на Заповед № 396/03.10.2019 година на ВрИД кмета на Община Годеч и  на основание чл. 14, ал. 1, ал. 2 и ал.7 от Закона за общинската собственост във връзка с чл. 37и, ал. 14 от Закона за собствеността и ползването на земеделски земи, чл. 64 от Наредба №8 за реда за придобиване, управление и  разпореждане с общинско имущество на територията на община Годеч от 2017 г. и в изпълнение на Решение с №58/21.06.2019 г.  на Общински съвет – Годеч,
О Б Я В Я В А М:
Публичен търг с тайно наддаване за отдаване под наем на свободни пасища, мери и ливади от общинския поземлен фонд в Община Годеч на собственици на пасищни селскостопански животни и на лица, които поемат задължение да ги поддържат в добро земеделско и екологично състояние, съгласно чл. 37и, ал. 14 от ЗСПЗЗ.

Срок на договора – стопанската 2019/2020 година
        Условия на публичния търг с тайно наддаване:
1. В търга могат да участват както собственици на пасищни селскостопански животни, така и лица, които поемат задължение да поддържат пасищата, мерите и ливадите в добро земеделско и екологично състояние, съгл. чл. 37и, ал. 14 от ЗСПЗЗ.
2. Начална тръжна цена за имот се определя, съгласно Решение №58/21.06.2019 год. на Общински съвет – Годеч, а именно 10,00 лв./дка.
3. Стъпка за наддаване на имот – 1.00 /един лев / лв. Крайната цена се формира като сбор от началната цена на имота / кол. 9/ и предложените от участника стъпки за наддаване.

4. Характеристика на имотите и начална цена на публичния търг с тайно наддаване:

5. Депозит за участие в търга се определя съгласно горепосочената таблица /колонка № 10/.
6. Тръжна документация се закупува в касата на Община Годеч – 20 / двадесет / лева без ДДС.
7. Начална дата за закупуване на тръжната документация и внасяне на депозита е 04.10.2019 г.
8. Краен срок за внасяне на депозита и за приемане на изискуемите документи е 21.10.2019 г. / включително / до 16.30 часа в деловодството на Община Годеч.
9. Провеждане на търга – на 22.10.2019 г. от 13:00 часа в зала №111-първи етаж в сградата на Община Годеч-гр. Годеч, пл. Свобода №1.
10. На основание чл. 94, ал. 2 от Наредба №8 за реда за придобиване, управление и  разпореждане с общинско имущество на територията на община Годеч от 2017 г., ако лицето, спечелило търга не извърши в четиринадесет дневен  срок дължимото плащане, както и другите престации по сделката, определени в заповедта,  се счита, че то се отказва от сключване на договора. В този случай внесеният от него депозит се задържа, а кметът на общината или упълномощено от него длъжностно лице може да обяви служебно за спечелил участникът, класиран на второ място.

За допълнителна информация: Община Годеч, гр. Годеч – пл.”Свобода” 1, тел. 0729/22213, Лице за контакт: инж. Ангел Ангелов – Директор на  Дирекция „ТУЕП”.
==================================================

О Б Я В А
Община Годеч, гр. Годеч - пл. ”Свобода” № 1

    В изпълнение на  Заповед № 382/20.09.2019 г. на Кмета на Община Годеч и на основание чл. 64, ал.1 и ал.2 от Наредба № 8 от 31.01.2017г. на Общински съвет за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество на територията на Община Годеч,
                                     О Б Я В Я В А :
   Публичен търг с тайно наддаване за отдаване под наем на общински нежилищен имот-частна общинска собственост, представляващ помещение-офис, находящ се в гр. Годеч, община Годеч, в УПИ I-за обществено обслужване и озеленяване, кв.138, с площ от 27.00 /двадесет и седем/  кв.м, със следните условия:
• Срок на договора – 5 години  /от датата на сключване на договора/
• Условия на търга:
1.    Помещението се отдава за офис
2.    Начална тръжна цена за обекта 81.00 /осемдесет и един лева/ лева месечно без включен ДДС.
3.    Стъпка за наддаване – 5.00 /пет/ лева без включен ДДС.
4.    Депозит за участие в търга – 20.00 /двадесет/ лева, внесени в касата на Община Годеч в срок  до 17.00 часа на 09.10.2019 г.
5.    Тръжната документация се закупува в касата на Община Годеч – 20.00 /двадесет/ лева без включен ДДС.
6.    Оглед на обекта се извършва всеки работен ден от 13.00 до 16.00 ч. заедно с представител на Общинската администрация до деня преди провеждането на търга, след закупуване на тръжната документация и представяне на съответен документ.
7.    Начална дата за закупуване на тръжната документация и внасяне на депозита е   20.09.2019 г.
8.    Краен срок за внасяне на тръжната документация – до 17.00. часа на 09.10.2019г. в деловодството на Община Годеч.
9.    Провеждане на търга: 10.10.2019 г. от 11.00 часа в малката заседателна зала на втори етаж в сградата на Община Годеч.

За допълнителна информация: Община Годеч, гр. Годеч – пл.” Свобода ” 1, тел. 0729/222-86 .
=============================================

О Б Я В А
Община Годеч, гр. Годеч - пл. ”Свобода” № 1

   В изпълнение на  Заповед № 380/20.09.2019 г. на Кмета на Община Годеч и на основание чл. 64, ал.1 и ал.2 от Наредба № 8 от 31.01.2017г. на Общински съвет за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество на територията на Община Годеч,
                                     О Б Я В Я В А :
   Публичен търг с тайно наддаване за отдаване под наем на общински нежилищен имот, представляващ част от терен-публична общинска собственост с площ от 5.00 кв.м, находящ се в първа зона на гр. Годеч, в сградата на Спортна зала, УПИ I- За спорт, кв.134 по плана на гр.Годеч,  съгласно одобрена от главния архитект на Община Годеч схема за разполагане на преместваеми търговски обекти- вендинг машини за кафе, топли и студени напитки, със следните условия:
• Срок на договора – 5 години  /от датата на сключване на договора/
• Условия на търга:
1.   Терена се отдава за разполагане на 2 /два/ броя вендинг машини за напитки и храни.
2.   Начална тръжна цена за 1 /един/ брой вендинг машини – 20.00 /двадесет/лева месечно без включен ДДС.
3.   Стъпка за наддаване за 1 /един/ брой – 2.00 /два/ лева без включен ДДС.
4.   Депозит за участие в търга – 10.00 /десет/ лева, внесени в касата на Община Годеч в срок  до 17.00 часа на 09.10.2019 г.
5.   Тръжната документация се закупува в касата на Община Годеч – 20.00 /двадесет/ лева без включен ДДС.
6.   Оглед на терена се извършва всеки работен ден от 13.00 до 16.00 ч. заедно с представител на Общинската администрация до деня преди провеждането на търга, след закупуване на тръжната документация и представяне на съответен документ.
7.   Начална дата за закупуване на тръжната документация и внасяне на депозита е  20.09.2019 г.
8.   Краен срок за внасяне на тръжната документация – до 17.00. часа на 09.10.2019 г. в деловодството на Община Годеч.
9.   Провеждане на търга: 10.10.2019 г. от 10.30 часа в малката заседателна зала на втори етаж в сградата на Община Годеч.
За допълнителна информация: Община Годеч, гр. Годеч – пл.” Свобода ” 1, тел. 0729/222-86.
=============================================

О Б Я В А
Община Годеч, гр. Годеч - пл. ”Свобода” № 1

   В изпълнение на  Заповед № 381/20.09.2019 г. на Кмета на Община Годеч и на основание чл. 64, ал.1 и ал.2 от Наредба № 8 от 31.01.2017г. на Общински съвет за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество на територията на Община Годеч,
                                     О Б Я В Я В А :
   Публичен търг с тайно наддаване за отдаване под наем на общински нежилищен имот-публична общинска собственост, представляващ помещение №1 /едно/ за търговия, по приложеното разпределение на Младежки дом гр.Годеч, кв.132а, с площ от 7.85 кв.м със следните условия:
• Срок на договора – 5 години  /от датата на сключване на договора/
• Условия на търга:
1. Помещението се отдава за търговия
2. Начална тръжна цена за обекта 23.55 /двадесет и три лева и петдесет и пет стотинки / лева месечно без включен ДДС.
3. Стъпка за наддаване – 5.00 /пет/ лева без включен ДДС.
4.  Депозит за участие в търга – 20.00 /двадесет/ лева, внесени в касата на Община Годеч в срок  до 17.00 часа на 09.10.2019 г.
5.  Тръжната документация се закупува в касата на Община Годеч – 20.00 /двадесет/ лева без включен ДДС.
6.  Оглед на обекта се извършва всеки работен ден от 13.00 до 16.00 ч. заедно с представител на Общинската администрация до деня преди провеждането на търга, след закупуване на тръжната документация и представяне на съответен документ.
7. Начална дата за закупуване на тръжната документация и внасяне на депозита е   20.09.2019 г.
8. Краен срок за внасяне на тръжната документация – до 17.00. часа на 09.10.2019г. в деловодството на Община Годеч.
9. Провеждане на търга: 10.10.2019 г. от 10.30 часа в малката заседателна зала на втори етаж в сградата на Община Годеч.
За допълнителна информация: Община Годеч, гр. Годеч – пл.” Свобода ” 1, тел. 0729/222-86.
===============================================


О Б Я В А
Община Годеч, гр. Годеч - пл. ”Свобода” № 1

   В изпълнение на  Заповед № 383/20.09.2019 г. на Кмета на Община Годеч и на основание чл. 64, ал.1 и ал.2 от Наредба № 8 от 31.01.2017г. на Общински съвет за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество на територията на Община Годеч,
                                     О Б Я В Я В А :
   Публичен търг с тайно наддаване за отдаване под наем на общински нежилищен имот, представляващ помещение в сграда, с площ от 36.00 /тридесет и шест/ кв.м., находящо се в УПИ I, кв.7, по плана на с.Туден, община Годеч, за склад със следните условия:
• Срок на договора – 5 години  /от датата на сключване на договора/
• Условия на търга:
1.   Помещението се отдава за склад.
2.   Начална тръжна цена за обекта – 18.00 /осемнадесет/ лева месечно без включен ДДС.
3.   Стъпка за наддаване – 5.00 /пет/ лева без включен ДДС.
4.   Депозит за участие в търга – 10.00 /десет/ лева, внесени в касата на Община Годеч в срок  до 17.00 часа на 09.10.2019 г.
5.   Тръжната документация се закупува в касата на Община Годеч – 20.00 /двадесет/ лева без включен ДДС.
6.   Оглед на обекта се извършва всеки работен ден от 13.00 до 16.00 ч. заедно с представител на Общинската администрация до деня преди провеждането на търга, след закупуване на тръжната документация и представяне на съответен документ.
7.   Начална дата за закупуване на тръжната документация и внасяне на депозита е   20.09.2019 г.
8.   Краен срок за внасяне на тръжната документация – до 17.00. часа на 09.10.2019 г. в деловодството на Община Годеч.
9.   Провеждане на търга: 10.10.2019 г. от 11.30 часа в малката заседателна зала на втори етаж в сградата на Община Годеч.

За допълнителна информация: Община Годеч, гр. Годеч – пл.” Свобода ” 1, тел. 0729/222-86 .
========================================

Заповед №368 от 11.09.2019г.

    На основание чл. 44, ал. 2 от ЗМСМА, чл. 34, ал. 4, чл. 35, ал. 3 и ал.6 от ЗОС и във връзка с чл. 38, чл.43 от  Наредба № 8 на Общински съвет за реда, придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество на територията на Община Годеч, в изпълнение на Решение с № 31 от Протокол № 3/28.03.2019г. и Решение № 60 от Протокол № 5/21.06.2019г. на ОбС-гр.Годеч и Молба с вх. № *******
Н А Р Е Ж Д А М  :
    Община Годеч да продаде недвижим имот, частна общинска собственост, представляващ УПИ / парцел / V-24, целият с площ от 880 / осемстотин и осемдесет / кв.м. / без построената в имота сграда / находящ се в кв. 2 по плана на с. Гинци, община Годеч, област Софийска, без търг или конкурс ... 

Вижте ТУК:

===================================

    На основание чл. 44, ал. 2 от Закона за местното самоуправление и местната администрация, чл. 8, ал. 4 от Закона за общинската собственост и чл. 79, ал. 1 от Наредба №8/31.01.2017 г. за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество на територията на община Годеч и във връзка със Заповед № 299/02.08.2019 г. и Протокол от 22.08.2019г. на комисия, назначена със заповед № 322/22.08.2019г. 
     ОПРЕДЕЛЯМ ЕТ „ТЕДИ-САШКА ИВАНОВА” с ЕИК 131242198, със седалище и адрес на управление: гр. Годеч, община Годеч, ул. „ Г. С. Раковски ” бл. 4, вх. А, ет. 2, ап. 5, представлявано от Сашка Милчова Иванова в качеството на физическо лице-търговец, за спечелило търга за отдаване под наем на общински нежилищен имот, представляващ част от терен- публична общинска собственост, находящ се в първа зона на гр. Годеч, в двора на СУ „Проф. д-р Асен Златаров”, УПИ I, кв. 64, с площ от 21.00 /двадесет и един/ кв.м, за търговия.

Заповед №346 - Вижте ТУК:

=============================================================================

П Р О Т О К О Л

    Днес, 22.08.2019 г. в 11,30 ч. в изпълнение на Заповед № 287/29.07.2019 г. на Надя Сотирова-зам.-кмет на Община Годеч за провеждане на публичен търг с тайно наддаване за отдаване под наем на имоти-частна общинска собственост, представляващи земеделски земи от общинския поземлен фонд с начин на трайно ползване „нива”,  „изоставена орна земя” и „друг вид имот без определено стопанско предназначение”, съгласно чл.24а, ал. 5 от ЗСПЗЗ,  назначената комисия със Заповед № 321/22.08.2019 г.  в състав:
Председател:  
Огнян Любенов Ненчев- юрист
и  Членове: 
1. инж. Ангел Радков Ангелов- Директор на дирекция „ТУЕП” в Община Годеч
2. Цветомира Сергиева-финансов контрольор в Община Годеч
3. Анелия Илкова-Асенова-ст. експерт в дирекция „ТУЕП”в Община Годеч
4. Мария Пламенова Стефанова-ст. счетоводител в дирекция „АОФСД” в Община Годеч
извърши процедура по провеждане на публичен търг с тайно наддаване за отдаване под наем на имоти-частна общинска собственост, представляващи земеделски земи от общинския поземлен фонд с начин на трайно ползване „нива”,  „изоставена орна земя” и „друг вид имот без определено стопанско предназначение”, съгласно чл.24а, ал. 5 от ЗСПЗЗ ...

Вижте Протокола ТУК:

Вижте Обявата за търга ТУК:

==========================================

 О Б Я В А
Община Годеч, гр. Годеч - пл. ”Свобода” № 1

    В изпълнение на  Решения № 43/30.04.2019 г. и № 61/21.06.2019 г. на Общински съвет – Годеч и Заповед № 320/21.08.2019г. на Кмета на Община Годеч и на основание чл. 64, ал.1 от Наредба № 8 от 31.01.2017 г.  на Общински съвет за реда, придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество на територията на Община Годеч,

                        О Б Я В Я В А М:
    Публичен търг с тайно наддаване за продажба на недвижим имот – частна общинска собственост, представляващ УПИ / парцел / V -151, целият с площ от 3110 /три хиляди сто и десет/ кв.м, находящ се в кв.32 по плана на с. Разбоище, общ. Годеч, обл. Софийска, със следните условия: 
• Условия на търга:  
1. Начална тръжна цена за имота – 15 550 /петнадесет хиляди петстотин и петдесет/ лева без включен ДДС, съгласно Решение № 61/21.06.2019 г. на Общински съвет – Годеч.
2. Стъпка за наддаване – 100.00 /сто/ лева.
3. Депозит за участие в търга – 1 600 /хиляда и шестстотин/ лева, внесени в касата на Община Годеч в срок  до 17.00 часа на 16.09.2019 г.
4. Тръжната документация се закупува в касата на Община Годеч – 20.00 /двадесет/ лева без включен ДДС.
5. Оглед на имота се извършва всеки работен ден от 13.00 до 16.00 часа, след закупуване на тръжната документация и представяне на съответен документ, заедно с представител на общинската администрация до 16.09.2019 г. включително.
6. Начална дата за закупуване на тръжната документация и внасяне на депозита е 21.08.2019 г.
7. Краен срок за внасяне на тръжната документация – до 17.00 часа на 16.09.2019 г. в деловодството на Община Годеч.
8. Провеждане на търга: на 17.09.2019 г. от 11.30 часа в малката заседателна зала на втори етаж в сградата на Община Годеч.

За допълнителна информация: Община Годеч, гр. Годеч – пл.” Свобода ” 1, тел. 0729/222-86 .

 

Вижте Протокола ТУК:

Заповед №318 - Т. Г. Младенова -- Вижте ТУК:

Заповед №319 - К. С. Крастанов --  Вижте ТУК:

=========================================================

П Р О Т О К О Л

    Днес, 20.08.2019 г. в 11,00 ч. в изпълнение на Заповед №286/29.07.2019 г. на Надя Сотирова-зам.-кмет на Община Годеч за провеждане на публичен търг с тайно наддаване за отдаване под наем на свободни пасища, мери и ливади от общинския поземлен фонд в Община Годеч на собственици на пасищни селскостопански животни, регистрирани в Интегрираната информационна система на БАБХ, съгласно чл. 37и, ал. 13 от ЗСПЗЗ,  назначената комисия със Заповед №317/20.08.2019 г.  в състав:
Председател:  
Огнян Любенов Ненчев- юрист
и
Членове: 
1. инж. Ангел Радков Ангелов- Директор на дирекция „ТУЕП” в Община Годеч
2. Цветомира Сергиева-финансов контрольор в Община Годеч
3. Анелия Илкова-Асенова-ст. експерт в дирекция „ТУЕП”в Община Годеч
4. Мария Пламенова Стефанова-ст. счетоводител в дирекция „АОФСД” в Община Годеч

извърши процедура по провеждане на публичен търг с тайно наддаване за отдаване под наем на свободни пасища, мери и ливади от общинския поземлен фонд в Община Годеч на собственици на пасищни селскостопански животни, регистрирани в Интегрираната информационна система на БАБХ, съгласно чл. 37и, ал. 13 от Закона за собствеността и ползването на земеделски земи.

Вижте Протокола ТУК:

Вижте Обявата за търга ТУК:

============================================

О Б Я В А
Община Годеч, гр. Годеч - пл. ”Свобода” № 1

    В изпълнение на Заповед № 299/02.08.2019 г. на Кмета на Община Годеч и на основание чл. 64, ал. 1 и ал. 2 от Наредба № 8 от 31.01.2017г. на Общински съвет за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество на територията на Община Годеч,
                                                                   О Б Я В Я В А :
    Публичен търг с тайно наддаване за отдаване под наем на общински нежилищен имот, представляващ част от терен- публична общинска собственост, находящ се в първа зона на гр. Годеч, в двора на СУ „ Проф. д-р Асен Златаров ”, УПИ I, кв. 64, с площ от 21.00 / двадесет и един / кв.м, за търговска дейност със следните условия:
• Срок на договора – 5 години  /от датата на сключване на договора/
• Условия на търга:
1. Теренът се отдава за търговия
2.  Начална тръжна цена за терена – 42.00 / четиридесет и два / лева месечно без включен ДДС.
3.  Стъпка за наддаване – 4.00 / четири / лева без включен ДДС.
4.  Депозит за участие в търга – 20.00 / двадесет / лева, внесени в касата на Община Годеч в срок  до 17.00 часа на 21.08.2019 г.
5.  Тръжната документация се закупува в касата на Община Годеч – 20.00 /двадесет / лева без включен ДДС.
6.  Оглед на терена се извършва всеки работен ден от 13.00 до 16.00 ч. заедно с представител на Общинската администрация до деня преди провеждането на търга, след закупуване на тръжната документация и представяне на съответен документ.
7. Начална дата за закупуване на тръжната документация и внасяне на депозита е    05.08.2019 г.
8. Краен срок за внасяне на тръжната документация – до 17.00 часа на 21.08.2019 г. в деловодството на Община Годеч.
9. Провеждане на търга: 22.08.2019 г. от 13.00 часа в малката заседателна зала на втори етаж в сградата на Община Годеч.

За допълнителна информация: Община Годеч, гр. Годеч – пл.” Свобода ” 1, тел. 0729/222-86 .
================================================

О Б Я В А

         В изпълнение на Заповед № 286/29.07.2019 година на зам.-кмета на Община Годеч и  на основание чл. 14, ал. 1, ал. 2 и ал.7 от Закона за общинската собственост във връзка с чл. 37и, ал. 13 от Закона за собствеността и ползването на земеделски земи, чл. 64 от Наредба №8 за реда за придобиване, управление и  разпореждане с общинско имущество на територията на община Годеч от 2017 г. и в изпълнение на Решение с №58/21.06.2019 г.  на Общински съвет – Годеч,
О Б Я В Я В А М:
         Публичен търг с тайно наддаване за отдаване под наем на земеделски земи от общинския поземлен фонд, представляващи пасища, мери и ливади.
Срок на договора – стопанската 2019 /2020 година
        Условия на публичния търг с тайно наддаване:
1. В търга могат да участват само собственици на пасищни селскостопански животни, регистрирани в Интегрираната информационна система на БАБХ, съгл. чл. 37и, ал. 13 от ЗСПЗЗ.
2. Начална тръжна цена за имот се определя, съгласно Решение №58/21.06.2019 год. на Общински съвет – Годеч, а именно 10,00 лв./дка.
3. Стъпка за наддаване на имот – 1.00 /един лев / лв. Крайната цена се формира като сбор от началната цена на имота / кол. 9/ и предложените от участника стъпки за наддаване.
4. Характеристика на имотите и начална цена на публичния търг с тайно наддаване:
5. Депозит за участие в търга се определя съгласно горепосочената таблица /колонка № 10/.
6. Тръжна документация се закупува в касата на Община Годеч – 20 / двадесет / лева без ДДС.
7. Начална дата за закупуване на тръжната документация и внасяне на депозита е 31.07.2019 г.
8. Краен срок за приемане на изискуемите документи и внасяне на депозита е 19.08.2019 г.
 / включително / до 16.30 часа в деловодството на Община Годеч.
9. Провеждане на търга – на 20.08.2019 г. от 11:00 часа в голямата зала на втори етаж в сградата на Община Годеч-гр. Годеч, пл. Свобода №1.
10. На основание чл. 94, ал. 2 от Наредба №8 за реда за придобиване, управление и  разпореждане с общинско имущество на територията на община Годеч от 2017 г., ако лицето, спечелило търга не извърши в четиринадесет дневен  срок дължимото плащане, както и другите престации по сделката, определени в заповедта,  се счита, че то се отказва от сключване на договора. В този случай внесеният от него депозит се задържа, а кметът на общината или упълномощено от него длъжностно лице може да обяви служебно за спечелил участникът, класиран на второ място.
За допълнителна информация: Община Годеч, гр. Годеч – пл.”Свобода” 1, тел. 0729/22213, Лице за контакт: инж. Ангел Ангелов – Директор на  Дирекция „ТУЕП”.
====================================

О Б Я В А

         В изпълнение на Заповед № 287/29.07.2019 година на заместник-кмета на Община Годеч и  на основание чл. 14, ал. 1 и ал. 2 от Закона за общинската собственост във връзка с чл. 24а, ал. 5 от Закона за собствеността и ползването на земеделски земи, Наредба №8 за реда за придобиване, управление и  разпореждане с общинско имущество на територията на община Годеч от 2017 г. и във връзка с Решение №57/21.06.2019 г. на Общински съвет – Годеч,
О Б Я В Я В А М:
         Публичен търг с тайно наддаване за отдаване под наем на имоти-частна общинска собственост, представляващи земеделски земи от общинския поземлен фонд с начин на трайно ползване „нива”, „изоставена орна земя” и „друг вид имот без определено стопанско предназначение”.       
Срок на договора – 10 /десет/ стопански години, считано от 01.10.2019 година.
        Условия на публичния търг с тайно наддаване:
1. В търга могат да участват физически и юридически лица, които поемат задължение да поддържат имотите в добро земеделско и екологично състояние.
2. Началната цена за имот се определя, съгласно Решение №57/21.06.2019 год. на Общински съвет – Годеч, а именно 15,00 лв/дка.
3. Стъпка на наддаване за имот – 1.00 /един лев / лв. Крайната цена се формира, като сбор от началната цена и предложените от участниците стъпки за наддаване.
4. Характеристика на имотите и начална цена на публичния търг с тайно наддаване:
5. Депозит за участие в търга се определя съгласно горепосочената таблица /колонка № 10/.
6. Тръжна документация се закупува в касата на Община Годеч, която е на стойност 20
/двадесет/ лева без ДДС. Условията за участниците и провеждането на търга се съдържат в тръжната документация.
7. Начална дата за закупуване на тръжната документация и внасяне на депозита е 31.07.2019 г.
8. Краен срок за приемане на изискуемите документи е 21.08.2019 г. / включително / до 16.30 часа в деловодството на Община Годеч.
9. Провеждане на търга – на 22.08.2019 г. в 11:00 часа в голямата зала на втори етаж в сградата на Община Годеч.
10. На основание чл. 94, ал. 2 от Наредба № 8 за реда за придобиване, управление и  разпореждане с общинско имущество на територията на община Годеч от 2017 г., ако лицето, спечелило търга не извърши в четиринадесет дневен срок дължимото плащане, както и другите престации по сделката, определени в заповедта, се счита, че то се отказва от сключване на договора. В този случай внесеният от него депозит се задържа, а кметът на общината или упълномощено от него длъжностно може да обяви служебно за спечелил търга участника, който е класиран на второ място.
 За допълнителна информация: Община Годеч, гр. Годеч – пл.”Свобода” 1, тел. 0729/22213, Лице за контакт: инж. Ангел Ангелов – Директор на  Дирекция „ТУЕП”.
=================================================

З А П О В Е Д  № 282
гр.Годеч 22.07.2019г.

   На основание чл. 44, ал. 2 от Закона за местното самоуправление и местната администрация, чл. 8, ал. 4 от Закона за общинската собственост и чл. 79, ал. 1 от Наредба №8/31.01.2017 г. за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество на територията на община Годеч и във връзка със Заповед № 241/24.06.2019 г. и Протокол от 11.07.2019 г. на комисия от проведен търг за отдаване под наем на общински нежилищен имот, назначен със Заповед № 271/11.07.2019 г. 

           І. 1. ОПРЕДЕЛЯМ „ СЕВИНА ” ЕООД с ЕИК 202234107, със седалище и адрес на управление: гр. Годеч, община Годеч, ул. „ Додовица ” № 12, представлявано от Светослава Димитрова Пейчева в качеството на управител, за спечелило търга за отдаване под наем на общински нежилищен имот, представляващ помещение- търговски обект № 2 /за търговска дейност/, находящ се в гр. Годеч, община Годеч, в УПИ I-за обществено обслужване и озеленяване, кв.138, с площ от 28.00 /двадесет и осем/ кв.м,

  1. Имотът се отдава под наем за срок от 5 (пет) години.
  2. Месечната наемна цена е в размер на 89.00 (осемдесет и девет) лева без включен ДДС. В наемната цена не са включени консумативни разходи за ел.енергия, вода и други.
  3. Наемната цена се заплаща за всеки месец до 10то число на текущия месец в касата на Община Годеч.
  4. Определеното по т.1 лице в 14-дневен срок от влизане в сила на заповедта да внесе дължимото плащане за сключване на договора.

           ІІ. Настоящата заповед да се обяви на информационното табло пред сградата на общината и да се публикува на интернет страницата на Община Годеч – www.godech.bg.

           ІІІ. Заповедта може да се обжалва от участниците в търга в 14-дневен срок от датата на уведомяването им по реда на Административнопроцесуалния кодекс.
             Изпълнението на заповедта възлагам на Ангел Радков Ангелов – директор на дирекция „ТУЕП” и Георги Стефанов – старши експерт „Системен администратор”.
             Контрол по изпълнението на заповедта ще упражнявам лично.          

Надя Сотирова
за Кмет на Община Годеч
съгласно Заповед № 281/19.07.2019г.
====================================================================

О Б Я В А
Община Годеч, гр. Годеч - пл. ”Свобода” № 1

В изпълнение на Заповед № 240/24.06.2019 г. на Кмета на Община Годеч и на основание чл. 64, ал.1 и ал.2 от Наредба № 8 от 31.01.2017г. на Общински съвет за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество на територията на Община Годеч,

О Б Я В Я В А :

Публичен търг с тайно наддаване за отдаване под наем на общински нежилищен имот-частна общинска собственост, представляващ помещение- търговски обект № 2 /за търговска дейност/, находящ се в гр.Годеч, община Годеч, в УПИ I-за обществено обслужване и озеленяване, кв.138, с площ от 28.00 /двадесет и осем/ кв.м, със следните условия:

  • Срок на договора – 5 години /от датата на сключване на договора/
  • Условия на търга:
    1. Помещението се отдава за- търговска дейност
    2. Начална тръжна цена за обекта – 84.00 /осемдесет и четири/ лева месечно без включен ДДС.
    3. Стъпка за наддаване – 5.00 /пет/ лева без включен ДДС.,
    4. Депозит за участие в търга – 10.00 /десет/ лева, внесени в касата на Община Годеч в срок до 17.00 часа на 10.07.2019 г.
    5. Тръжната документация се закупува в касата на Община Годеч – 20.00 /двадесет/ лева без включен ДДС.
    6. Оглед на обекта се извършва всеки работен ден от 13.00 до 16.00 ч. заедно с представител на Общинската администрация до деня преди провеждането на търга, след закупуване на тръжната документация и представяне на съответен документ.
    7. Начална дата за закупуване на тръжната документация и внасяне на депозита е    25.06.2019 г.
    8. Краен срок за внасяне на тръжната документация – до 17.00. часа на 10.07.2019 г. в деловодството на Община Годеч.
    9. Провеждане на търга: 11.07.2019 г. от 11.30 часа в малката заседателна зала на втори етаж в сградата на Община Годеч.

    За допълнителна информация: Община Годеч, гр. Годеч – пл.” Свобода ” 1, тел. 0729/222-86 .
    ======================================================

О Б Я В А
Община Годеч, гр. Годеч - пл. ”Свобода” № 1

В изпълнение на Заповед № 241/24.06.2019 г. на Кмета на Община Годеч и на основание чл. 64, ал.1 и ал.2 от Наредба № 8 от 31.01.2017г. на Общински съвет за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество на територията на Община Годеч,

О Б Я В Я В А :

Публичен търг с тайно наддаване за отдаване под наем на общински нежилищен имот, представляващ част от терен-публична общинска собственост с площ от 5.00 кв.м, находящ се в първа зона на гр. Годеч, в сградата на Спортна зала, УПИ I- За спорт, кв.134 по плана на гр.Годеч, съгласно одобрена от главния архитект на Община Годеч схема за разполагане на преместваеми търговски обекти- вендинг машини за кафе, топли и студени напитки, със следните условия:

  • Срок на договора – 5 години /от датата на сключване на договора/
  • Условия на търга:
  1. Терена се отдава за разполагане на 2 /два/ броя вендинг машини за напитки и храни.
  2. Начална тръжна цена за 1 /един/ брой вендинг машини – 20.00 /двадесет/лева месечно без включен ДДС.
  3. Стъпка за наддаване за 1 /един/ брой – 2.00 /два/ лева без включен ДДС.
  4. Депозит за участие в търга – 10.00 /десет/ лева, внесени в касата на Община Годеч в срок  до 17.00 часа на 10.07.2019 г.
  5. Тръжната документация се закупува в касата на Община Годеч – 20.00 /двадесет/ лева без включен ДДС.
  6. Оглед на терена се извършва всеки работен ден от 13.00 до 16.00 ч. заедно с представител на Общинската администрация до деня преди провеждането на търга, след закупуване на тръжната документация и представяне на съответен документ.
  7. Начална дата за закупуване на тръжната документация и внасяне на депозита е    25.06.2019 г.
  8. Краен срок за внасяне на тръжната документация – до 17.00. часа на 10.07.2019 г. в деловодството на Община Годеч.
  9. Провеждане на търга: 11.07.2019 г. от 11.00 часа в малката заседателна зала на втори етаж в сградата на Община Годеч.

За допълнителна информация: Община Годеч, гр. Годеч – пл.” Свобода ” 1, тел. 0729/222-86 .
===========================================


З А П О В Е Д   № 227
гр.Годеч 10.06.2019г.

   На основание чл. 44, ал. 2 от Закона за местното самоуправление и местната администрация, чл. 8, ал. 4 от Закона за общинската собственост и чл. 79, ал. 1 от Наредба №8/31.01.2017 г. за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество на територията на община Годеч и във връзка с моя Заповед № 190/13.05.2019 г. и Протокол от 30.05.2019г. на комисия, назначена с моя заповед № 215/30.05.2019г. 

             ОПРЕДЕЛЯМ „РЕНИ ТОДОРОВА 1” ЕООД с ЕИК 200919361, със седалище и адрес на управление: гр. Годеч, община Годеч, ул. „Люляк” № 15, представлявано от Рени Тодорова Сотирова в качеството на управител, за спечелило търга за отдаване под наем на общински нежилищен имот, представляващ терен находящ се в първа зона на гр. Годеч, ул. „Ал. Стамболийски”,  ...

Вижте ТУК:

===================================

О Б Я В А
Община Годеч, гр. Годеч - пл. ”Свобода” № 1

    В изпълнение на Заповед № 201/21.05.2019 г. на Кмета на Община Годеч и на основание чл. 64, ал.1 и ал.2 от Наредба № 8 от 31.01.2017г. на Общински съвет за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество на територията на Община Годеч,

О Б Я В Я В А :

    Публичен търг с тайно наддаване за отдаване под наем на общински нежилищен имот, представляващ част от терен-публична общинска собственост с площ от 5.00 кв.м, находящ се в първа зона на гр. Годеч, в сградата на Спортна зала, УПИ I- За спорт, кв.134 по плана на гр.Годеч, съгласно одобрена от главния архитект на Община Годеч схема за разполагане на преместваеми търговски обекти- вендинг машини за кафе, топли и студени напитки, със следните условия:

  • Срок на договора – 5 години /от датата на сключване на договора/
  • Условия на търга: 
  1. Терена се отдава за разполагане на 2 /два/ броя вендинг машини за напитки и храни.
  2. Начална тръжна цена за 1 /един/ брой вендинг машини – 20.00 /двадесет/лева месечно без включен ДДС.
  3. Стъпка за наддаване за 1 /един/ брой – 2.00 /два/ лева без включен ДДС.
  4. Депозит за участие в търга – 10.00 /десет/ лева, внесени в касата на Община Годеч в срок до 17.00 часа на 06.06.2019 г.
  5. Тръжната документация се закупува в касата на Община Годеч – 20.00 /двадесет/ лева без включен ДДС.
  6. Оглед на терена се извършва всеки работен ден от 13.00 до 16.00 ч. заедно с представител на Общинската администрация до деня преди провеждането на търга, след закупуване на тръжната документация и представяне на съответен документ.
  7. Начална дата за закупуване на тръжната документация и внасяне на депозита е 22.05.2019 г.
  8. Краен срок за внасяне на тръжната документация – до 17.00. часа на 06.06.2019 г. в деловодството на Община Годеч.
  9. Провеждане на търга: 07.06.2019 г. от 11.30 часа в малката заседателна зала на втори етаж в сградата на Община Годеч.

За допълнителна информация: Община Годеч, гр. Годеч – пл.” Свобода ” 1, тел. 0729/222-86 .

О Б Я В А
Община Годеч, гр. Годеч - пл. ”Свобода” № 1

    В изпълнение на Заповед № 190/13.05.2019 г. на Кмета на Община Годеч и на основание чл. 64, ал.1 и ал.2 от Наредба № 8 от 31.01.2017г. на Общински съвет за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество на територията на Община Годеч,

О Б Я В Я В А :

    Публичен търг с тайно наддаване за отдаване под наем на общински нежилищен имот, представляващ терен находящ се в първа зона на гр. Годеч, ул. „Ал. Стамболийски”, петно по схема съгласувана с Решение № 88 от Протокол № 7/27.07.2017 г. на Общински съвет, одобрена от гл. архитект на Община Годеч на 12.07.2017 г. за склад, с площ от 16.00 /шестнадесет/ кв. м, със следните условия:

            Срок на договора – 5 години /от датата на сключване на договора/
Условия на търга:  

  1. Помещението се отдава за склад.
  2. Начална тръжна цена за обекта – 19.20 /деветнадесет лева и двадесет ст./лева месечно без включен ДДС.
  3. Стъпка за наддаване – 2.00 /два/ лева без включен ДДС.
  4. Депозит за участие в търга – 10.00 /десет/ лева, внесени в касата на Община Годеч в срок до 17.00 часа на 29.05.2019 г.
  5. Тръжната документация се закупува в касата на Община Годеч – 20.00 /двадесет/ лева без включен ДДС.
  6. Оглед на обекта се извършва всеки работен ден от 13.00 до 16.00 ч. заедно с представител на Общинската администрация до деня преди провеждането на търга, след закупуване на тръжната документация и представяне на съответен документ.
  7. Начална дата за закупуване на тръжната документация и внасяне на депозита е    14.05.2019 г.
  8. Краен срок за внасяне на тръжната документация – до 17.00 часа на 29.05.2019 г. в деловодството на Община Годеч.
  9. Провеждане на търга: 30.05.2019 г. от 11.30 часа в малката заседателна зала на втори етаж в сградата на Община Годеч.

За допълнителна информация: Община Годеч, гр. Годеч – пл.” Свобода ” 1, тел. 0729/222-86
===================================================

ПРОТОКОЛ
по чл. 37и, ал. 6 от ЗСПЗЗ за окончателно разпределение на пасища, мери и ливади

    Днес, 25.04.2019 година в заседателната зала в сградата на общинска администрация гр. Годеч, се подписа настоящият протокол от комисия,  назначена със заповед №117/28.02.2019 г. на зам.- кмета на община Годеч. Комисията в състав:

Председател: инж. Ангел Ангелов-директор на дирекция ТУЕП
Членове:
Огнян Ненчев-юрист
Илиана Григорова-ст. експерт в дирекция ТУЕП
Георги Стефанов-ст. експерт в дирекция АОФСД
Вяра Валентинова Илиева-Борисова-специалист в дирекция СДОКМДТ

извърши окончателно разпределение на пасищата, мерите и ливадите от общински поземлен фонд, на основание чл. 37и от Закона за собствеността и ползването на земеделските земи, между собственици и/или ползватели на животновъдни обекти, регистрирани в Интегрираната информационна система на БАБХ.

Вижте ТУК:

==========================================

З А П О В Е Д № 131
гр.Годеч 14.03.2019 г.

На основание чл. 44, ал. 2 от Закона за местното самоуправление и местната администрация, чл. 8, ал. 4 от Закона за общинската собственост и чл. 79, ал. 1 от Наредба №8/31.01.2017 г. за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество на територията на община Годеч и във връзка със Заповед № 108/26.02.2019 г. и Протокол от 14.03.2019 г. на комисия от проведен търг за отдаване под наем на общински нежилищен имот, назначена със Заповед № 129/14.03.2019 г. 

           ОПРЕДЕЛЯМ ЕООД „РАВИК Д” с ЕИК 201076871 ... спечелило търга за отдаване под наем на помещение с площ от 285.00 кв.м, находящо се на първи етаж в сградата на ул.„Бригадир” №2   ...

Вижте ТУК:

===============================

З А П О В Е Д № 130
гр.Годеч 14.03.2019 г.

На основание чл. 44, ал. 2 от Закона за местното самоуправление и местната администрация, чл. 8, ал. 4 от Закона за общинската собственост и чл. 79, ал. 1 от Наредба №8/31.01.2017 г. за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество на територията на община Годеч и във връзка със Заповед № 108/26.02.2019 г. и Протокол от 14.03.2019 г. на комисия от проведен търг за отдаване под наем на общински нежилищен имот, назначена със Заповед № 129/14.03.2019 г. 

           ОПРЕДЕЛЯМ ЕООД „РАВИК Д” с ЕИК 201076871 ... спечелило търга за отдаване под наем на помещение № 7  ...

Вижте ТУК:

===================================================

З А П О В Е Д № 124
гр.Годеч 11.03.2019 г.

        На основание чл. 44, ал. 2 от Закона за местното самоуправление и местната администрация, чл. 8, ал. 4 от Закона за общинската собственост и чл. 79, ал. 1 от Наредба №8/31.01.2017 г. за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество на територията на община Годеч и във връзка със Заповед № 104/20.02.2019 г. и Протокол от 08.03.2019 г. на комисия от проведен търг за отдаване под наем на общински нежилищен имот, назначена със Заповед № 120/07.03.2019 г.
ОПРЕДЕЛЯМ  ЕООД „Биляна 99” с ЕИК 205524496 .... за спечелило търга ...

Вижте ТУК:

=============================================

ВИЖТЕ

О Б Я В А

На основание чл. 37и, ал.3 от Закона за собствеността и ползването на земеделски земи и заповед №117 от 28.02.2019 г. на зам.-кмета на Община Годеч

О Б Я В Я В А М :

      Процедура за отдаване под наем за индивидуално ползване на общински  пасища, мери и ливади на собственици или ползватели на животновъдни обекти с пасищни селскостопански животни, регистрирани в Интегрираната информационна система на БАБХ, съгласно списък на всички свободни пасища, мери и ливади към 01.10.2019 г., приет с решение от Протокол от 28.02.2019 г. на Общински съвет-Годеч.

     Пасищата, мерите и ливадите се разпределят между правоимащите, които имат регистрирани животновъдни обекти в съответното землище, съобразно броя и вида на регистрираните пасищни селскостопански животни, в зависимост от притежаваните или ползвани на правно основание пасища, мери и ливади, но не повече от 15 дка за 1 животинска единица в имоти от първа до седма категория и/или до 30 дка за 1 животинска единица в имоти от осма до десета категория. На правоимащите лица, които отглеждат говеда с предназначение за производство на месо и животни от местни (автохтонни) породи, се разпределят до 20 дка за 1 животинска единица в имоти от първа до седма категория и до 40 дка за 1 животинска единица в имоти от осма до десета категория. 

Срок за подаване на заявленията по чл. 37и, ал. 5 от ЗСПЗЗ: от 01.03.2019 г. до 10.03.2019 г. в деловодството на Община Годеч.
Одобрените образци на заявленията по чл. 37и, ал. 5 от ЗСПЗЗ са публикувани на интернет страницата на Министерството на земеделието, храните и горите.
Общинските поземлени имоти с начин на трайно ползване пасища, мери и ливади се отдават под наем при спазване на изискванията на чл. 37и, ал. 1 – 12 от Закона за собствеността и ползването на земеделските земи.
Срок на договорите: на основание чл. 97, ал. 7 от Наредба № 8 от 31.01.2017 г. за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинското имущество на територията на Община Годеч определям срок на договорите от 10 /десет/ стопански години, считано от 01.10.2019 година.
Списък на имотите с начин на трайно ползване пасища, мери и ливади на територията на Община Годеч по землища, свободни към 01.10.2019 година:

ВИЖТЕ  ПРИЛОЖЕНИЯТА:
1. Обява
2.  Списък на имотите 

=========================================================

Заповеди с нимера от 110 до 114, за сключване на договор за наем на земеделски имоти, имоти общинска собственост с начин на трайно ползване пасища, мери и ливади, с участници, класирани на второ място в публичен търг  от 25 януари 2019 г.

Вижте ТУК:

==================================

О Б Я В А

Община Годеч, гр. Годеч - пл. ”Свобода” № 1

В изпълнение на Заповед № 107/26.02.2019 г. на Кмета на Община Годеч и на основание чл. 64, ал.1 от Наредба № 8 от 31.01.2017г. на Общински съвет за реда, придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество на територията на община Годеч,

                                     О Б Я В Я В А :

Публичен търг с тайно наддаване за отдаване под наем на помещение с площ от 285.00 кв.м, находящо се на първи етаж в Административната сграда на ул.„Бригадир” №2, гр.Годеч /бивше БКС/, УПИ IV в кв.67 по плана на гр. Годеч.
Помещението се отдава за производствена дейност.
Първоначалната цена на гореописаното помещение е калкулирана съгласно    тарифа за базисните цени на общинските обекти /сгради, павилиони и терени/ на територията на община Годеч, попадащи във първа зона, приета с Решение № 117 от Протокол № 9/26.10.2017 г. на Общински съвет - Годеч.
Условия на търга:

  1. Начална тръжна цена за имота – 570.00 /петстотин и седемдесет/ лева месечно без включен ДДС.
  2. Стъпка за наддаване – 10.00 /десет/ лева.
  3. Депозит за участие в търга – 60.00 /шестдесет/ лева, внесени в касата на Община Годеч, в срок до 16.00 часа на 13.03.2019 г.
  4. Тръжната документация се закупува в касата на Община Годеч – 20.00 /двадесет/ лева без включен ДДС.
  5. Оглед на обекта се извършва всеки работен ден от 13.00 до 16.00 часа, след закупуване на тръжната документация и представяне на съответен документ, заедно с представител на общинската администрация до 13.03.2019 г. включително.
  6. Начална дата за закупуване на тръжната документация и внасяне на депозита е 27.02.2019 г.
  7. Краен срок за внасяне на предложение за участие в търга – до 16.00 часа на 13.03.2019 г. в деловодството на Община Годеч.
  8. Провеждане на търга: на 14.03.2019 г. от 10.30 часа в малката заседателна зала на втори етаж в сградата на Община Годеч.

Срока за отдаване под наем на помещението е 5 години и започва да тече от датата на подписване на договора.
За допълнителна информация: Община Годеч, гр. Годеч – пл.” Свобода ” 1, тел. 0729/222-86.

====================================================================

О Б Я В А
Община Годеч, гр. Годеч - пл. ”Свобода” № 1
В изпълнение на Заповед № 108/26.02.2019 г. на Кмета на Община Годеч и на основание чл. 64, ал.1 от Наредба № 8 от 31.01.2017г. на Общински съвет за реда, придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество на територията на община Годеч,

                                     О Б Я В Я В А : 
Публичен търг с тайно наддаване за отдаване под наем на помещение № 7 с площ от 19.00 /деветнадесет/ кв.м, находящо се на втори етаж в Административната сграда на ул.„Бригадир” № 2, гр. Годеч /бивше БКС/, УПИ IV в кв.67 по плана на гр. Годеч.
Помещение № 7 се отдава за офис.
Първоначалната цена на гореописаното помещение е калкулирана съгласно    тарифа за базисните цени на общинските обекти /сгради, павилиони и терени/ на територията на община Годеч, попадащи в първа зона, приета с Решение № 117 от Протокол № 9/26.10.2017 г. на Общински съвет - Годеч. 
Условия на търга:

  1. Начална тръжна цена за имота – 57.00 /петдесет и седем / лева месечно без включен ДДС.
  2. Стъпка за наддаване – 5.00 /пет/ лева.
  3. Депозит за участие в търга – 10.00 /десет/ лева, внесени в касата на Община Годеч, в срок до 16.00 часа на 13.03.2019 г.
  4. Тръжната документация се закупува в касата на Община Годеч – 20.00 /двадесет/ лева без включен ДДС.
  5. Оглед на обекта се извършва всеки работен ден от 13.00 до 16.00 часа, след закупуване на тръжната документация и представяне на съответен документ, заедно с представител на общинската администрация до 13.03.2019 г. включително.
  6. Начална дата за закупуване на тръжната документация и внасяне на депозита е 27.02.2019 г.
  7. Краен срок за внасяне на предложение за участие в търга – до 16.00 часа на 13.03.2019 г. в деловодството на Община Годеч.
  8. Провеждане на търга: на 14.03.2019 г. от 10.00 часа в малката заседателна зала на втори етаж в сградата на Община Годеч

Срока за отдаване под наем на помещения № 7 е 5 години и започва да тече от датата на подписване на договора. 
За допълнителна информация: Община Годеч, гр. Годеч – пл.” Свобода ” 1, тел. 0729/222-86 .

==========================================================

О Б Я В А 

Община Годеч, гр. Годеч - пл. ”Свобода” № 1 

В изпълнение на Заповед № 103/20.02.2019 г. на Кмета на Община Годеч и на основание чл. 64, ал.1 от Наредба № 8 от 31.01.2017г. на Общински съвет за реда, придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество на територията на община Годеч,

                                     О Б Я В Я В А : 

I.    Публичен търг с тайно наддаване за продажба на недвижим имот – частна общинска собственост, представляващ УПИ / парцел / XIV–общ. с площ от 475 /четиристотин седемдесет и пет/ кв.м. в кв.120 по плана на гр. Годеч, общ. Годеч, обл. Софийска. 

 II.  Условия на търга:    

  1. Начална тръжна цена за имота – 8 330 /осем хиляди триста и тридесет/ лева без включен ДДС, съгласно Решение № 118/27.12.2018 г. на Общински съвет – Годеч.
  2. Стъпка за наддаване – 100,00 /сто/ лева.
  3. Депозит за участие в търга – 850 / осемстотин и петдесет/ лева, внесени в касата на Община Годеч в срок до 16.00 часа на 06.03.2019 г.
  4. Тръжната документация се закупува в касата на Община Годеч – 20,00 /двадесет/ лева без включен ДДС.
  5. Оглед на имота се извършва всеки работен ден от 13.00 до 16.00 часа, след закупуване на тръжната документация и представяне на съответен документ, заедно с представител на общинската администрация до 06.03.2019 г. включително.
  6. Начална дата за закупуване на тръжната документация и внасяне на депозита е 22.02.2019 г.
  7. Краен срок за внасяне на тръжната документация – до 16.00 часа на 06.03.2019 г. в деловодството на Община Годеч.
  8. Провеждане на търга: на 07.03.2019 г. от 11,00 часа в малката заседателна зала на втори етаж в сградата на Община Годеч.  

     За допълнителна информация:     Община Годеч, гр. Годеч – пл.” Свобода ” 1, тел. 0729/222-86.

=============================================================

    

О Б Я В А
Община Годеч, гр. Годеч - пл. ”Свобода” № 1 

В изпълнение на Заповед № 104/20.02.2019 г. на Кмета на Община Годеч и на основание чл. 64, ал.1 от Наредба № 8 от 31.01.2017г. на Общински съвет за реда, придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество на територията на община Годеч,

 О Б Я В Я В А : 

  1. Публичен търг с тайно наддаване за отдаване под наем на помещения находящи се в едноетажна, масивна сграда – автогара със ЗП от 186 кв.м, находяща се в УПИ /парцел/ I – за автогара в кв. 35 по плана на гр. Годеч, общ. Годеч, обл. Софийска, а именно:

    • Помещение № 1 с площ от 16.80 кв.м;
    • Помещение № 2 с площ от 16.60 кв.м;
    • Помещение № 4 с площ от 12.00 кв.м.

    Помещения № 2 и № 4 са обособени в едно помещение без разделителна стена помежду им и се отдават за търговска дейност.
    Помещение № 1 е с единствен вход от към помещения № 2 и № 4 и отдавайки под наем помещения № 2 и № 4, достъпът до помещение № 1 е невъзможен и поради това се отдава за складова дейност.
    Първоначалната цена на гореописаните помещения е калкулирана съгласно тарифа за базисните цени на общинските обекти /сгради, павилиони и терени/ на територията на община Годеч, попадащи във втора зона, приета с Решение № 117 от Протокол № 9/26.10.2017 г.
    Трите помещения се отдават под наем като един обект.

  2. Условия на търга:
    Начална тръжна цена за обекта – 96.70 /деветдесет и шест лв. и седемдесет ст./ лева месечно без включен ДДС.
    Стъпка за наддаване – 5.00 /пет/ лева.
    Депозит за участие в търга – 10.00 /десет/ лева, внесени в касата на Община Годеч, в срок до 16.00 часа на 06.03.2019 г.
    Тръжната документация се закупува в касата на Община Годеч – 20.00 /двадесет/ лева без включен ДДС.
    Оглед на обекта се извършва всеки работен ден от 13.00 до 16.00 часа, след закупуване на тръжната документация и представяне на съответен документ, заедно с представител на общинската администрация до 06.03.2019 г. включително.
    Начална дата за закупуване на тръжната документация и внасяне на депозита е 22.02.2019 г.
    Краен срок за внасяне на тръжната документация – до 16.00 часа на 06.03.2019 г. в деловодството на Община Годеч.
    Провеждане на търга: на 07.03.2019 г. от 10.00 часа в малката заседателна зала на втори етаж в сградата на Община Годеч.

Срока за отдаване под наем на помещения № 1, № 2 и № 4 е 5 години и започва да тече от датата на подписване на договора.

     За допълнителна информация:   Община Годеч, гр. Годеч – пл.” Свобода ” 1, тел. 0729/222-86 .

===========================================================

П Р О Т О К О Л 

             Днес, 07.02.2019 г. в изпълнение на Заповед №42/04.02.2019 г. на Надя Сотирова -   зам.-кмет на Община Годеч, за проверка за спазване на условията на чл.37и, ал.4 от ЗАКОН ЗА СОБСТВЕНОСТТА И ПОЛЗВАНЕТО НА ЗЕМЕДЕЛСКИТЕ ЗЕМИ /ЗСПЗЗ/, по сключени договори за наем на пасища, мери и ливади от общнския поземлен фонд, назначената комисия в състав: 

Председател:
Георги Ангелов Стефанов – старши експерт в Дирекция „АОФСД“
и
Членове:
инж. Ангел Радков Ангелов – Директор на дирекция „ТУЕП”
Илиана Григорова – ст. експерт в дирекция „ТУЕП”

Вижте ТУК:

===================================================================

Заповеди с номера 89 и 90, за сключване на договори за наем на имоти общинска собственост с начин на трайно ползване пасища, мери и ливади, за стопанската 2018 - 2019 година.

Вижте ТУК:

====================================

        Днес 08.02.2019 г. в 11.00 часа в изпълнение на разпоредбите на чл. 77, ал. 4 от Наредба № 8 от 31.01.2017 г. за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество на територията на община Годеч във връзка с проведен публичен търг с тайно наддаване за отдаване под наем на земеделски земи от общинския поземлен фонд на 25.01.2019 г. и утвърден протокол от г-жа Надя Сотирова - Зам.-кмета на Община Годеч, публикуван на официалната интернет страница на Община Годеч на 05.02.2019 г., комисия в състав:

Вижте ТУК:

============================================

Заповеди с номера от 47 до 71, за сключване на договори за наем на имоти общинска собственост с начин на трайно ползване пасища, мери и ливади, за стопанската 2018 - 2019 година.

Вижте ТУК:

=========================================================================================

Подкатегории