ОБЩИНА ГОДЕЧ
2240 гр. Годеч, пл. „Свобода” № 1, Тел.: 072922300, Факс: 072923513
е-mail: obshtina_
З А П О В Е Д № РД-212
гр. Годеч, 10.07.2025 г.
На основание чл. 44, ал. 2 от Закона за местното самоуправление и местната администрация, чл. 14, ал. 7, ал. 8 от Закона за общинската собственост и чл. 65, ал. 1 от Наредба № 8 от 25.06.2020 г. за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество на територията на Община Годеч и в изпълнение на Решение № 96 по Протокол № 8/26.09.2024 г. на Общински съвет – Годеч,
I. Откривам процедура по провеждането на публичен търг с тайно наддаване за отдаване под наем на нежилищен имот – публична общинска собственост.
1. Предмет на търга: нежилищен имот – публична общинска собственост, представляващ част от терен, находящ се в първа зона на гр. Годеч, в сградата на Спортна зала, УПИ I – за спорт, кв. 134, с площ от 5.00 /пет/ кв. м. за разполагане на 2 /два/ броя вендинг машини за напитки и храни, съгласно одобрена схема, за срок от 5 години.
2. Вид на процедурата: публичен търг с тайно наддаване.
3. Начална тръжна наемна цена за разполагане на 1 /един/ брой вендинг машини – 20.00 лв. /двадесет лева и нула стотинки/ месечно, без включен ДДС.
4. Стъпка за наддаване за 1 /един/ брой вендинг машини – 5.00 /пет/ лева, без включен ДДС.
5. Депозит за участие в търга – 10.00 лв. /десет лева и нула стотинки/ внесен в касата на Община Годеч или по банкова сметка на Община Годеч, както следва: IBAN: BG69UNCR96603372027219, BIC: UNCRBGSF, Банка: UNICREDIT BULBANK.
6. Тръжната документация е на стойност 20.00 лв. /двадесет лева и нула стотинки/, без включен ДДС и се закупува от касата на Община Годеч – гр. Годеч, пл. „Свобода” № 1, всеки работен ден от 8:30 до 17:00 часа.
7. Начална дата за закупуване на тръжната документация и внасяне на депозита е следващият работен ден, след публикуване на обявата по чл. 67, ал. 1 от Наредба № 8 от 25.06.2020 г. за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество, на територията на Община Годеч.
8. Срок за закупуване на тръжната документация и внасяне на депозита: от 28.07. 2025 г. до 17:00 часа на 11.08.2025 г.
9. Срок за подаване на заявлението за участие в търга: от 28.07.2025 г. до 17:00 часа на 11.08.2025 г. в деловодството на Община Годеч.
10. Условия и срок за извършване на огледи на обекта на търга: оглед се извършва всеки работен ден от 13:00 до 16:00 часа, заедно с представител на общинската администрация до деня преди провеждането на публичния търг с тайно наддаване включително.
11. Дата, място и час за провеждане на търга с тайно наддаване: На 12.08.2025 г. в заседателна зала, находяща се на втори етаж в сградата на Община Годеч – гр. Годеч, пл. „Свобода” №1, от 11:00 часа.
II. Утвърждавам тръжна документация, съдържаща условията за провеждане на публичния търг с тайно наддаване за отдаване под наем на недвижим имот – публична общинска собственост, описан в раздел I, т. 1 от настоящата заповед.
III. В 7/седем/ дневен срок от влизане в сила на настоящата заповед съгласно чл. 67, ал. 1 и ал. 2 от Наредба № 8 от 25.06.2020 г. за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество на територията на Община Годеч да се изготви обява, която да се постави на видно място пред сградата на общината и да се публикува на официалната интернет страница на Община Годеч – https://www.godech.bg/.
IV. Заповедта да се публикува на официалната интернет страница на Община Годеч – https://www.godech.bg/ и да се постави на информационното табло пред общината.
V. Изпълнението на настоящата заповед възлагам на г-жа Надя Станкова – старши експерт „Общинска собственост” в Дирекция ТУЕП и г-н Георги Стефанов – старши експерт „Системен администратор” в Дирекция АОФСД.
Контрол по изпълнението на заповедта възлагам на г-н Крум Крумов – Заместник-кмет на Община Годеч.
Настоящата заповед подлежи на обжалване в 14-дневен срок по реда на АПК, пред Административен съд София област.
РАДОСЛАВ АСЕНОВ /П/
КМЕТ НА ОБЩИНА ГОДЕЧ
=====================
===================================