З А П О В Е Д № РД-310 - определяне на спечелил участник в търга за отдаване под наем на общински недвижим нежилищен имот, представляващ помещение №2, находящо се в УПИ I – за обществено обслужване и озеленяване, в кв.138

2240 гр. Годеч, пл. „Свобода” №1, Тел.: 072922300, Факс: 072923513
е-mail: Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.; Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.; www.godech.bg

З А П О В Е Д

№ РД-310

гр. Годеч, 07.08.2024 г.

На основание чл. 44, ал. 2 от Закона за местното самоуправление и местната администрация, чл. 8, ал. 4 от Закона за общинската собственост и чл. 82, ал. 1, ал. 2 от Наредба № 8/25.06.2020 г. за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество на територията на община Годеч и във връзка с моя Заповед № РД-241/21.06.2024 г. за откриване на процедура по провеждане на публичен търг с тайно наддаване, за отдаване под наем на недвижим имот – частна общинска собственост и Протокол от 23.07.2024 г. на комисия от проведения търг, назначена с моя Заповед № РД-284/23.07.2024 г.,

Н А Р Е Ж Д А М :

І. Определям „СЕВИНА” ЕООД, с ЕИК ******* – седалище и адрес на управление: ****************, представлявано от Светослава Димитрова Пейчева, в качеството си на Управител, за спечелил търга за отдаване под наем на общински недвижим нежилищен имот, представляващ помещение № 2, с площ от 28.00 /двадесет и осем/ кв. м, находящо се в УПИ I – за обществено обслужване и озеленяване, в кв. 138 по действащия план на гр. Годеч – за търговия.
1. Имотът се отдава под наем за срок от 5 (пет) години, считано от датата на подписване на договора.
2. Месечната наемна цена е в размер на 89.00 лв. (осемдесет и девет лева и нула стотинки), без включен ДДС или 106.80 лв. (сто и шест лева и осемдесет стотинки), с включен ДДС. В наемната цена не са включени консумативни разходи за ел.енергия, вода и други.
3. Наемната цена се заплаща за всеки месец до 10-то число на текущия месец, в касата на Община Годеч.

4. Определеното по т. I лице, в 14-дневен срок от влизане в сила на заповедта, да внесе дължимото плащане за сключване на договора.
ІІ. Настоящата заповед да се публикува на интернет страницата на Община Годеч – www.godech.bg. и да се постави на информационното табло, пред сградата на Общинската администрация, гр. Годеч, пл. „Свобода” 1.
ІІІ. Копие от настоящата заповед да се изпрати на всички участници в търга.
IV. Заповедта може да се обжалва по реда на АПК в 14-дневен срок, считано от датата на получаването ѝ.
Изпълнението на заповедта възлагам на г-жа Надя Станкова - старши експерт ОС.
Контрол по изпълнението на настоящата заповед възлагам на г-н Крум Крумов – Зам.-кмет на Община Годеч.


РАДОСЛАВ АСЕНОВ /П/
КМЕТ НА ОБЩИНА ГОДЕЧ