Съобщения-Общинска администрация

Заповед № КР-07/28.02.2025 -- разрешение за измение на действащия план за регулация на село Комщица в квартал 6 -- 12032025

ОБЩИНА ГОДЕЧ
2240 гр.Годеч, пл. “Свобода” №1, Тел.: 072922300, Факс: 072923513
е-mail: obshtina_Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.; Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.; www.godech.bg

 

ЗАПОВЕД № КР- 07
гр. Годеч 28.02.2025 год.

      На основание чл. 44, ал. 2 от ЗМСМА и чл.135, ал. 3 от ЗУТ, във връзка с чл. 134, ал. 1, т. 1 и §8, ал.2, т. 2 и 3 от ЗУТ, заявление с вх. № 94-Д-20/11.02.2025 г. от Димитър Стойков Дачев, упълномощен с пълномощно с рег. № 3651/28.05.2024 г. от Биляна Димитрова Никодимова – Дачева - собственици на урегулиран поземлен имот /УПИ/ № II-30 от квартал 6 по ПУП на село Комщица и становище от Главния архитект на Община Годеч с № 08.00-261/20.02.2025 г.,

РАЗРЕШАВАМ:

      Да се измени действащия план за регулация на село Комщица в квартал 6, съгласно приложената скица-предложение и становището на Главния архитект на Община Годеч, както следва:
       Изменя се регулацията на УПИ I-28,29, II-30 и III-31, така че да се запази границата на поземлен имот с пл. № 30.
Проектът за изменение на ПУП да се изготви от правоспособен проектант, в обем и съдържание съгласно изискванията на Наредба № 8 от 14.06.2001 г. за обема и съдържанието на устройствените планове.
      Съгласно чл. 135, ал. 6 от ЗУТ, настоящата заповед спира действието на регулационния план за посочените урегулирани поземлени имоти.
      Заповедта да се съобщи на заинтересованите лица по чл. 131 от ЗУТ по реда на чл. 124б, ал. 2 от ЗУТ и може да бъде обжалвана чрез Община Годеч пред Административен съд - София област в 14 дневен срок от уведомяването.
Контрол по изпълнение на настоящата заповед възлагам на инж. Ангел Ангелов – директор на дирекция ТУЕП.

РАДОСЛАВ АСЕНОВ
Кмет на Община Годеч

========================
========================================

Заповед №КР-06/27.01.2025 -- Разрешение за изменение на действащия план за регулация на село Каленовци в квартал 29 -- 04032025

ОБЩИНА ГОДЕЧ
2240 гр.Годеч, пл. “Свобода” №1, Тел.: 072922300, Факс: 072923513
е-mail: obshtina_Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.; Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.; www.godech.bg

 

ЗАПОВЕД № КР-06
гр. Годеч, 27.01.2025г.

      На основание чл. 44, ал. 2 от ЗМСМА и чл.135, ал. 3 от ЗУТ, във връзка с чл.134, ал. 1, т. 1 и ал. 2, т. 2 и 6 от ЗУТ, заявление с вх. № 94-Д-169/27.09.2023 г. от Димитър Борисов Николов, становище от Главния архитект на Община Годеч с № 08-00-1467/03.11.2023 г. и решение № 30 от протокол № 4 от 14.12.2023г. на Общински съвет-Годеч,

РАЗРЕШАВАМ:

      Да се измени действащия план за регулация на село Каленовци в квартал 29, съгласно приложената скица-предложение, становището на главния архитект на Община Годеч и решението на Общински съвет - Годеч, както следва:
Изменя се регулацията на улица от о. т. № 79, 80 и 72;
Премахва се УПИ с № XXI-122;
Образува се нов УПИ с № XXI-272, така че да се запазят границите на поземлен имот с пл. № 272.
Проектът за изменение на ПУП да се изготви от правоспособен проектант, в обем и съдържание съгласно изискванията на Наредба № 8 от 14.06.2001 г. за обема и съдържанието на устройствените планове.
Съгласно чл. 135, ал. 6 от ЗУТ, настоящата заповед спира действието на регулационния план за посочените урегулирани поземлени имоти.
Заповедта да се съобщи на заинтересованите лица по чл. 131 от ЗУТ по реда на чл. 124б, ал. 2 от ЗУТ и може да бъде обжалвана чрез Община Годеч пред Административен съд - София област в 14 дневен срок от уведомяването.

Контрол по изпълнение на настоящата заповед възлагам на инж. Ангел Ангелов – директор на дирекция ТУЕП.

РАДОСЛАВ АСЕНОВ
Кмет на Община Годеч

Съгласувал:
инж. Ангел Ангелов
Директор на дирекция ТУЕП

Изготвил:
Диана Костадинова
Специалист КРГ

============================
==============================================

Заповед № РД-65/20.02.2025 -- забрана на пашата на селскостопански животни в горски територии в землищата на община Годеч -- 21022025

ОБЩИНА ГОДЕЧ
2240 гр.Годеч, пл. “Свобода” №1, Тел.: 072922300, Факс: 072923513
е-mail: obshtina_Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.; Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите., www.godech.bg

З А П О В Е Д  № РД-65
гр. Годеч, 20.02.2025 г.

      На основание чл. 44, ал. 2 от Закона за местното самоуправление и местната администрация, чл. 125, ал. 1 и ал. 2 от Закона за горите и във връзка с писмо от инж. Антон Колдов, директор на ТП Държавно горско стопанство – Годеч, регистрирано в деловодната система на Община Годеч с вх. № 53.00-03 от 04.02.2025 г.

Н А Р Е Ж Д А М:

I. Забранявам пашата на селскостопански животни в горски територии в землищата на община Годеч, съгласно списък неразделна част от настоящата заповед.
II. Срок за изпълнение: до 31.12.2025 г.
III. Настоящата заповед да се сведе до знанието на населението на община Годеч чрез публикуването ѝ на официалната интернет страница на Община Годеч и поставянето ѝ на информационното табло пред сградата на Община Годеч и пред кметствата по населени места.
IV. Настоящата заповед да се сведе до знанието на кметовете на кметства, кметските наместници и директора на ТП Държавно горско стопанство – Годеч за сведение и изпълнение. На основание чл. 125, ал. 4 от Закона за горите настоящата заповед да се предостави на Регионална дирекция по горите – София и Регионална инспекция по околната среда и водите – София.
      Контрол по изпълнение на заповедта възлагам на г-жа Надя Сотирова – зам.-кмет на Община Годеч.

РАДОСЛАВ АСЕНОВ  /п/ 
КМЕТ НА ОБЩИНА ГОДЕЧ

------------------------------------------------------------
Списък на подотделите, ЗАБРАНЕНИ за паша
=================================================
================================================

Featured

Нова възможност за плащане на задължения за местни данъци и такси към Община Годеч -- 21022025

      ОБЩИНА ГОДЕЧ уведомява данъчно задължените лица, че от 03.02.2025 г. е въведена нова възможност за плащане на задължения за местни данъци и такси към Община Годеч. Могат да бъдат извършвани плащания през дигиталните канали на Пощенска банка, като плащанията могат да бъдат извършвани чрез интернет или мобилно банкиране, както и банкоматите на Пощенска банка.
Напомняме Ви, че плащанията могат да бъдат извършени и по следните начини:
-в брой или чрез ПОС терминал на касата в звено „Местни данъци и такси” към дирекция СДОКМДТ;
-по банков път;
-чрез Изипей, Фастпей, както и в електронните канали за банкиране на Уни Кредит Булбанк, Банка ДСК или чрез Единна входна точка за електронни плащания към доставчици на електронни административни услуги към Министерство на електронното управление: https://pay.egov.bg/
-с пощенски запис в офисите на Български пощи.

==============================
==========================================

Featured

„Асистентска подкрепа“ - Община Годеч продължава приема на документи от кандидати за потребители и кандидати за длъжността „Социален асистент“ -- 05022025

През 2025 г. Община Годеч продължава да предоставя социалната услуга „Асистентска подкрепа“

      Община Годеч продължава приема на документи от кандидати за потребители на социалната услуга „Асистентска подкрепа“ и кандидати за предоставяне на социалната услуга на длъжност „Социален асистент“.
      Със заповед № РД01-2494/30.12.2020 г. на Изпълнителния директор на Агенция за социално подпомагане и Решение №10/28.01.2021 г. на Общински съвет-Годеч, в Община Годеч е създадена социалната услуга „Асистентска подкрепа“ финансирана от държавния бюджет с капацитет 26 броя потребители.
      „Асистентската подкрепа“ е специализирана социална услуга, която включва ежедневна почасова подкрепа в домашна среда на деца и лица с трайни увреждания и на лица в надтрудоспособна възраст в невъзможност за самообслужване, предоставяна от лице назначено на длъжност „Социален асистент“. Услугата включва подкрепа от асистент за: самообслужване; движение и придвижване; промяна и поддържане на позицията на тялото; изпълнение на ежедневни и домакински дейности; комуникация.
      Потребители на социалната услуга „Асистентска подкрепа“, съгласно чл. 93, ал. 2 от Закона за социалните услуги са следните целеви групи:
• лица в надтрудоспособна възраст в невъзможност за самообслужване, които нямат определена по съответния ред степен на намалена работоспособност;
• деца с трайни увреждания и пълнолетни лица с трайни увреждания с определена чужда помощ, които не ползват асистентска подкрепа, помощ за осигуряване на асистентска подкрепа или за които не се получава помощ за грижа в домашна среда по реда на друг закон.
      Кандидатите за потребители заявяват желанието си да ползват социалната услуга „Асистентска подкрепа” по настоящ адрес, като за изготвянето на предварителната оценка на потребностите от социални услуги са необходими следните документи:
1. Заявление-декларация (по образец- Приложение №1);
2. Декларация за лични данни (по образец- Приложение № 2);
3. Декларация за съгласие (по образец- Приложение № 3);
4. Документ за самоличност (за справка);
5. Копие на акт за раждане – ако кандидата е дете (за справка);
6. Експертно решение на ТЕЛК/НЕЛК (копие); Медицински протокол на ЛКК (копие); Други медицински документи – актуална епикриза и др. (копие);
7. Пълномощно (в случай, че документите не се подават лично от кандидата за потребител).
8. Други документи
      Максималната продължителност за ползване на социалната услуга „Асистентска подкрепа” от един потребител е до 4 часа дневно, всеки работен ден, съобразно изготвената индивидуална оценка на потребностите, индивидуален план за подкрепа и сключения договор за ползване на услугата.
      Лицата, желаещи да бъдат назначени като асистенти за предоставяне на социалната услуга „Асистентска подкрепа”, на длъжност „Социален асистент“ следва да отговарят на следните изисквания:
• да са пълнолетни български граждани;
• да не са поставени под пълно или ограничено запрещение;
• да не са осъждани за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и спрямо тях да не са налагани мерки по Закона за защита от домашното насилие.
      Необходими документи за кандидати, за длъжността „Социален асистент“:
1. Заявление (по образец – Приложение №1);
2. Декларация (по образец-Приложение №2);
3. Документ за самоличност (за справка);
4. Автобиография;
5. Копие на документ за придобита образователно-квалификационна степен за завършено образование;
6. Други документи по преценка на кандидата – документи, удостоверяващи успешно преминат курс на обучение за асистент и/или копие от документ, удостоверяващ професионален опит /при наличие на такива/.
      С одобрените кандидати за заемане на длъжността „Социален асистент“ ще бъдат сключени трудови договори на 8-часов работен ден или на пропорционално работно време. Един социален асистент обслужва до трима потребители, в зависимост от трудовата си заетост и извършената индивидуална оценка на потребностите на потребителите.
      Документи от кандидатите за потребители, желаещи да ползват социалната услуга „Асистентска подкрепа“ и кандидатите за асистенти се подават:
1. В деловодството на Община Годеч, всеки работен ден от 08:30 часа до 17:00 часа;
2. По електронната поща на Община Годеч – Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите..
Заявяване на услугата от кандидати за потребители може да бъде извършено и на тел. 0729/22252 или на електронна поща: Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.
Телефон за информация:
Тел. 0729/22252 - Дирекция „Социални дейности, образование, култура, местни данъци и такси“

     Документите - образец за социалната услуга „Асистентска подкрепа“ могат да бъдат получени от деловодството на Община Годеч или изтеглени от официалната интернет страница на Община Годеч на адрес: www.godech.bg
ИЗТЕГЛЕТЕ от тук ПРИЛОЖЕНИЯТА:
Заявление-декларация за потребител (по образец-Приложение №1);
Декларация за лични данни, за потребител (по образец- Приложение № 2);
Декларация за съгласие, за потребител (по образец- Приложение № 3);
Заявление за асистент (по образец – Приложение №1);
Декларация за асистент (по образец-Приложение №2)

====================================================

Заповеди за разрешаване на изменения в действащия план за регулация на населени места в община Годеч 27-01-2025

      Заповеди с номера КР-66 и КР-01 до КР-04, от 11.12.2024 до 22.01.2025 година, за разрешаване на изменения в действащ план за регулация, на основание чл. 135, ал. 3 от Закона за устройство на територията /ЗУТ/.

Вижте заповедите ТУК:

==================================